Rozpravy o českých médiích: Monetizace zpravodajského obsahu
Rozpravy o českých médiích: Monetizace zpravodajského obsahu
Další Rozpravy o českých médiích na téma Monetizace zpravodajského obsahu se uskuteční online ve čtvrtek 21. ledna 2021 od 17 hodin na platformě ZOOM.
Jak se česká média vypořádávají s placeným zpravodajským obsahem? Jaké jsou jejich strategie a plány? Můžou příjmy z elektronického obsahu vyrovnat pokles příjmů z printu? Jaké strukturální a procesní změny jsou ve vydavatelstvích nevyhnutelné? A jsou vůbec lidé ochotní za zpravodajský obsah zaplatit?
Na tyto a další otázky budou hledat odpovědi vybraní hosté:
- Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka společnosti BM Management, generální ředitelka Luxury Brand Management a předsedkyně představenstva mediálního domu Economia
- Petr Bednář, člen představenstva a ředitel digitální divize vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA
- Ján Simkanič, ředitel vydavatelství Deníku N
- Adéla Půrová, doktorandka Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK
K diskusi se můžete připojit přímo na ZOOMu (Meeting ID: 934 1195 5422; Passcode: 964330).
Živý přenos můžete sledovat také na Facebooku Rozprav o českých médiích a YouTube kanálu IKSŽ FSV UK, kde bude uložen i záznam. Do diskuse se můžete zapojit i svými dotazy - buď přímo v chatu na ZOOMu nebo v komentářích pod živým vysíláním na Facebooku.
Aktuální informace sledujte v události na Facebooku.
Rozpravy o českých médiích pořádá Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK už od roku 2012. Mediálními partnery jsou Evropská observatoř žurnalistiky a PRESSpektivy.