Opatření děkana č. 4 /2012
Správa a aktualizace webových stránek Fakulty sociálních věd UK
Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd
Opatření děkana č. 4 /2012
Název:
Správa a aktualizace webových stránek Fakulty sociálních věd UK
Účinnost:
23. 1. 2012
V Praze dne 9. 1. 2012
PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.
děkan fakulty
I. Obecná ustanovení
1. Za provoz webových stránek Fakulty sociálních věd UK (dále jen FSV UK) zodpovídají proděkan pro PR (extranet) a proděkan pro rozvoj (intranet).
2. Hlavní technickou správu a podporu webových stránek FSV UK vykonává a zajišťuje CIVT.
3. Obsahovou údržbu a aktualizaci svěřených úseků webových stránek mohou činit pověření pracovníci přímo v aplikaci „DG klient“ nebo prostřednictvím pověřeného pracovníka CIVT. Každé oddělení (součást, institut atd.) může pověřit aktualizací více pracovníků.
4. Distribuci správcovských práv pro aplikaci „DG klient“ v rozsahu pověření zajistí na požádání pověřený pracovník CIVT.
5. Vedoucí pracovníci (součástí, institutů atd.) nahlásí zodpovědné osoby proděkanovi pro rozvoj a bezodkladně jej informují o změnách.
6. Přidávat položky do menu a hlavní uzly je možné pouze po souhlasu zodpovědného proděkana.
7. Některé části extranetu i intranetu mohou být znepřístupněny pro veřejnost na základě pokynu proděkanů. Přístupová práva pro tu část uživatelů, pro kterou budou znepřístupněné informace určené, budou distribuována skrze vedoucí pracovníky.
8. Pro většinu zveřejňovaných informací (vyjma formulářů) platí, že by měly být v zásadě na webové stránky umístěny jako vložený text a nikoliv jako soubor k otevření.
II. Aktuality na extra i intranetu
1. Každé oddělení (součást, institut atd.) může vkládat aktuality na hlavní stránku extranetu a/nebo intranetu. Extranet obsahuje sdělení pro veřejnost, intranet je určen pro sdělení studentům a zaměstnancům.
2. Zprávy na hlavní stránku intranetu zpravidla zadává pověření pracovník CIVT. Prioritu určuje pracovník CIVT, případně zodpovědný proděkan.
3. Vkládat aktuality na hlavní stránku extranetu mohou pouze referentky pro PR. Má-li být zpráva umístěna na intranetu i extranetu, je nutné zprávu zaslat pracovníkům CIVT i PR. K aktualitám na extranet je vhodné zasílat i související obrázky či loga.
4. Součástí požadavku na vyvěšení je i informace o termínu ukončení zveřejnění zprávy.
III. Osobní údaje a kontakty
1. Přednášející na UK FSV (bez ohledu na úvazek) jsou povinni pravidelně aktualizovat (zejména na počátku semestru) své osobní údaje v SIS UK – v rubrice osobní údaje. Především konzultační hodiny, telefon do kanceláře, mail a tituly.
2. Změny v údajích o pracovním zařazení do vedoucích funkcí poskytuje PO odpovědnému pracovníkovi CIVT.
3. Za aktuálnost kontaktních údajů (mail, telefon a tituly) neakademických pracovníků v databázi zaměstnanců zodpovídají pověření pracovníci příslušných oddělení (součástí apod.). Změny na jejich pokyn zanáší pověřená osoba CIVT.
IV. Extranet – CZ verze
1. Kromě níže vypsaných výjimek přidávají veškeré informace na extranet referentky PR. Za aktuálnost uvedených sekcí jsou odpovědné osoby, které musí referentky PR o změnách informovat.
Tabulka zodpovědnosti za jednotlivé části CZ extranetu
Orgány fakulty |
Akademický senát |
Jednatelka AS |
|
Disciplinární komise |
Předsedkyně komise |
||
O fakultě |
Dlouhodobý záměr FSV UK |
Proděkan pro vědu a výzkum |
|
Rozvojové projekty |
Proděkan pro rozvoj |
||
Uchazeči |
Podmínky přijímacího řízení |
SO |
|
Dny otevřených dveří |
SO |
||
Ukázky přijímacích testů |
Příslušné referentky SO |
||
Děkanát |
Ekonomické oddělení |
EO |
|
Oddělení vědy |
OV |
||
Oddělení zahraničních styků |
OZS |
||
Personální oddělení |
PO |
||
Provozně-technické oddělení |
PO |
||
Studijní oddělení |
SO |
||
Pronájmy |
Asistentka děkana |
||
Tabulka výjimek spravovaných přímo z aplikace DG Client bez kontaktu s PR
Úřední deska |
CIVT |
||
Věda a výzkum (Celá sekce, mimo „publikační novinky“) |
OV |
V. Intranet – CZ verze
1. Aktualizace jednotlivých oblastí probíhají, pokud není stanoveno jinak, bezodkladně.
2. Zápisy ze schůzí institutů a kateder jsou přístupné po zadání hesla pouze zaměstnancům UK FSV.
3. Rozdělení zodpovědností za aktualizace a termíny. Tam, kde je uvedeno pouze oddělení (součást, institut atd.), zodpovídá za aktualizaci pověřený pracovník.
Tabulka zodpovědností za jednotlivé oblasti CZ intranetu
Oblast/menu/uzel |
Zodpovědný pracovník |
Upřesnění termínu |
|
Vnitřní předpisy |
Asistentka děkana |
||
Opatření děkana |
Asistentka děkana |
||
Dlouhodobý záměr |
Asistentka děkana |
||
Výroční zprávy |
Asistentka děkana |
||
Zápisy ze schůzí |
Vedení FSV |
Asistentka děkana |
Do týdne. |
Akademický senát |
Zapisovatel AS UK FSV |
||
Vědecká rada |
OV |
||
Disciplinární komise UK FSV |
Předsedkyně disciplinární komise |
||
Zápisy ze schůzí vedení a institutů |
IES |
IES |
|
IKSŽ |
IKSŽ |
||
IMS |
IMS |
||
IPS |
IPS |
||
ISS |
ISS |
||
CESES |
CESES |
||
Přehled formulářů |
Ekonomické oddělení |
EO |
|
Personální oddělení |
PO |
||
Odd. zahr. styků |
OZS |
||
Pro studenty |
SO |
||
Kontaky – vedení a děkanát |
CIVT |
||
Kontakty - oddělení |
Ekonomické oddělení |
CIVT a EO (mimořádnosti apod.) |
|
Oddělení vědy |
CIVT a OV
(mimořádnosti apod.) |
||
Oddělení zahraničních styků |
CIVT a OZS
(mimořádnosti apod.) |
||
Personální oddělení |
CIVT a PO (mimořádnosti apod.) |
||
Provozně-technické oddělení |
CIVT a PTO (mimořádnosti apod.) |
||
Studijní oddělení |
CIVT a SO (mimořádnosti apod.) |
||
Součásti |
CEMES |
CEMES |
|
CIVT |
CIVT |
||
CESES |
CESES |
||
KJP |
KJP |
||
SVI |
SVI |
||
Instituty |
IES |
IES |
|
IKSŽ |
IKSŽ |
||
IMS |
IMS |
||
IPS |
IPS |
||
ISS |
ISS |
||
Studium |
SO |
||
Zahraniční styky |
OZS |
||
Věda a výzkum |
OV |
||
Ekonomika a provoz |
Peníze a účtování |
EO |
|
Úřední deska |
EO |
||
Počítače a síť |
CIVT |
||
Budovy |
PTO |
||
Práce na fakultě |
PO |
||
Horní menu – především funkčnost odkazů |
CIVT |
||
Dolní menu – funkčnost odkazů |
CIVT |
VI. Intranet – EN verze
1. Aktualizace jednotlivých oblastí probíhají, pokud není stanoveno jinak, bezodkladně.
2. Rozdělení zodpovědností za aktualizace a termíny. Tam, kde je uvedeno pouze oddělení (součást, institut atd.), zodpovídá za aktualizaci pověřený pracovník.
Menu |
Zodpovědný pracovník |
Upřesnění termínu |
Documents and Regulations |
Asistentka děkana/PR |
|
Forms |
Asistentka děkana/PR |
|
Guides and Manuals |
PR |
|
General Student Info |
OZS |
|
Degree Students |
OZS |
|
Contacts |
PR |
Tímto opatřením se ruší opatření č. 13/2011
PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.
děkan fakulty
Za správnost:
PhDr. Tomáš Nigrin, Ph.D.