Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: anna.shavit@fsv.cuni.cz , anna.shavit@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 268
Místnost: č. H106a, Smetanovo nábřeží 6
Rok vydání
Monografie
Kapitoly v monografiích
- SHAVIT, Anna — Jan Jirák The Role of Political Advertising in the Czech Republic New York: Routledge (2017) pp. 113-122
- SHAVIT, Anna — Štěpán Soukeník Lobbying in the Czech Republic - lack of regulations, professionalism and understanding of the discipline London: Palgrave Macmillan (2017) pp. 103-111
- SHAVIT, Anna The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy London: Routledge (2014) pp. 191-193
- SHAVIT, Anna Politický marketing: kořeny disciplíny Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury (2012) pp. 9-27
- SHAVIT, Anna — Marcela Konrádová Government Communication in Kafka COVID Time Cham: Palgrave Macmillan (2021) pp. nestránkováno
- SHAVIT, Anna — Jana Rosenfeldová, Markéta Pečenková National reports: Czech Republic Brussels: European Parliament (2019) pp. 77-83
Články
- SHAVIT, Anna — Denisa Kasl Kollmannová Public Affairs v České republice: Současný stav oboru (2013) pp. 469-482
- SHAVIT, Anna — Denisa Kasl Kollmannová Public affairs in the Czech Republic: an exploratory study of the current situation (2014) pp. 54-66
- SHAVIT, Anna Electoral Campaigns and Marketing Strategy : The Case Study of the Karel Schwarzenberg Campaign (2014) pp. 24-30
- SHAVIT, Anna Lobbying, the public interest, and democracy: Communication perspectives HOBOKEN: WILEY (2020) pp. 1-5
Příspěvky v konferenčních sbornících
- SHAVIT, Anna — Petra Koudelková Přibližování politiky a business sféry: podobnosti, příležitosti a etické problémy (explorativní studie) Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave (2015) pp. 190-200
JJB 287 Campaigns and Propaganda, JJB 266 Teorie volebních kampaní, JJB289 Praxe volebních kampaní, JJB 288 Institucionální komunikace, JJB 230 Politický marketing, JJB 290 Proseminář, JPM 596 Workshop Politický marketing, JJM 297 Novinář jako politický aktér, Doktorandské semináře
Politický leadership a jeho vliv na volební kampaně Vybraná analýza volební kampaně Vliv politického marketingu na podobu volebních kampaní
Politický marketing, politické strany, vládní komunikace, volební kampaně, strategická komunikace